معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند 
سرخط خبرها

علت وقوع لرزش در خرم آباد چه بود؟ | زلزله رخ نداده است (۴ مهر ۱۴۰۲) + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۵۸۲۶
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۲
  • ۴
علت وقوع لرزش در خرم آباد چه بود؟ | زلزله رخ نداده است (۴ مهر ۱۴۰۲) + فیلم
شامگاه دوشنبه لرزشی شدید همراه با صدایی مهیب باعث شد تا مردم خرم آباد سراسیمه از منازلشان به خیابان‌ها بیایند.

به گزارش شهرآرانیوز، حدود ساعت ۲۲ دوشنبه شب صدای مهیب همراه با لرزشی شدید باعث شد تا مردم بخش‌های مختلف خرم آباد سراسیمه از خانه‌های خود بیرون آمده و به خیابان‌ها پناه ببرند.

این در شرایطی بود که منابع رسمی وقوع زلزله در این منطقه را رد کردند و ستاد بحران استان لرستان در حال بررسی منبع اصلی وقوع این موضوع است.

پازوکی، مدیرکل مدیریت بحران استان برستان در گفتگو با شبکه خبر گفت: حدود ساعت ۲۲ دوشنبه، صدای مهیبی از مناطق شرقی خرم آباد شنیده و سبب تکانه‌هایی شد که با توجه به رصدی که توسط اعضای ستاد مدیریت بحران استان انجام شد و بسیج نیرو‌های امدادی برای پیدا کردن منبع این صدا، تا کنون موضوعی که باعث نگرانی مردم و شهروندان شود، گزارش نشده است.  

وی افزود: بنابر اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین لرزه‌ای در این منطقه رخ نداده است.

پازوکی گفت: خوشبختانه هیچ خسارتی در شهر خرم آباد گزارش نشده است و نیرو‌های امدادی و اعضای ستاد مدیریت بحران در حال رصد موضوع هستند. در صورت منشا این صدا مشخص شود، به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.

تعداد بازدید : 634

تکذیب هرگونه انفجار در خرم آباد 

 احسان یاوری معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز درباره شنیدن صدا و احساس تکانه‌هایی شبیه زلزله در خرم‌آباد، ضمن تکذ‌یب ‌‌انفجار گفت که موضوع در حال حاضر در دست بررسی است.

 وی با بیان اینکه ‌زلزله نیز منتفی بوده و سایر احتمالات در دست بررسی است‌، افزود‌: ستاد مدیریت بحران تشکیل شده و پیگیری‌های لازم انجام گرفته است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
0
1
سلام
هنوز هیچ شخص و گروهی مسئولیت صدا و لرزه را بر عهده نگرفته است
مسئولین در خواب به سر می برند
ما هم در بی عدالتی به سر می بریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
1
2
فقط مسعولین دروغ بلدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
0
2
بعد از چند روز واقعیت را میگن با درج اینکه خسارات این حمله جزئی بوده است
ایرانی وطن پرست
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
0
1
وقتی کل کشور رو جاسوس گرفته و برخورد جدی با آنها نمیشود همین است.. شما چکاره باشید که بخواهید اسراییل رو از بین ببرید.. مگه کشور ما رو اشغال کرده در جنگ آذربایجان هم از این کشور حمایت کردیم نتیجه اش چی شد کشورشیعه مذهب شد دشمن ما.. جنگ ایران و عراق رو یادتون رفته که همین فلسطینیهای برادر علیه ما می جنگیدن.. برید مجسمه صدام رو تو فلسطین می بینید نه مجسمه امام را.. کی گوش شنوا..
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->